Regnskabsafdelingen

Vi har forsøgt at forudsige grunden til at du er kommet til Regnskabsafdelingen, så vi kan hjælpe dig med det samme. Hvis du efter at have læst disse spørgsmål og svar, stadig ikke har fået svar på dit spørgsmål, så skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk.

Du er også velkommen til at ringe til os på 78 76 11 11, men da vi i de fleste tilfælde skal have fat i enten vores bogholder eller bank, vil vi nok ikke kunne hjælpe dig hurtigere end hvis du skriver til os.

Vi har ikke modtaget vores faktura

Så er det svært at betale. Vi sender faktura via e-mail, så det kan være at fakturen denne gang synes den skulle i uønsket e-mail (spam). Hvis den heller ikke er der, så skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk og vi forsøger at gennemskue hvad der er sket – plus selvfølgelig at få sendt en faktura til jer så I kan betale.

Vi har ikke gebyr på vores rykkere, og lukker kun websites ned hvis en kunde ikke har betalt efter en måned OG det har været umuligt for os at komme i kontakt med kunden.

Vi har modtaget en rykker, men ikke modtaget en faktura

Det er noget rod – se svar til ovenstående.

Vi har modtaget en rykker, men vi har betalt fakturen

Så har vi gøglet i det. Da vi ikke har gebyr på vores rykkere, kan I blot vælge at ignorere den og håbe på at vi får styr på vores gøgleri.

Hvis du har modtaget to rykkere for samme faktura, må du meget gerne skrive til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk, da vi tydeligvis har brug for hjælp så.

Under alle omstændigheder vil vi efter den anden rykker forsøge at komme i direkte kontakt med jer for at få løst betalingen af jeres hosting.

Vi vil gerne opsige WP Heaven

Det bedste måde at angribe det på, er at I flytter jeres website over til den nye hosting I har fundet, og når alt spiller som det skal, så skriver I til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk.

Vi har dag-til-dag opsigelse, så vi sender en sidste faktura på det antal dage I har været hos os i måneden – eller en kreditnota hvis I har valgt at betale (forud) for mere end en måned af gangen.

Hvis I har udfordringer med at flytte jeres website, så skriv til hjaelp@wpheaven.dk eller ring til os på 78 76 11 11 – så hjælper vi jer med det.

Kan vi betale med kreditkort

Nej. Skriv endelig til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk hvis det er et stort ønske, da vi så vil genoverveje muligheden hvis det viser sig at være noget flere af vores kunder meget gerne vil have mulighed for.

Kan vi betale mere end en måned af gangen?

Ja, og vi har allerede flere kunder som har valgt at betale en gang om året, fordi det giver mindre bogholderarbejde. Det bliver lidt anderledes end vores standardbetingelser:

Betalingen bliver så forud modsat vores normale månedlige betaling som er bagud. Hvis I opsiger WP Heaven i en forudbetalt periode udskriver vi en kreditnota på den resterende betalte periode og giver jeg de penge igen.

Skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk og fortæl os hvordan I ønsker at betale – så sørger vi for det kommer til at ske.


Siden er opdateret 11. juni 2023

Regnskabsafdelingen

Vi har forsøgt at forudsige grunden til at du er kommet til Regnskabsafdelingen, så vi kan hjælpe dig med det samme. Hvis du efter at have læst disse spørgsmål og svar, stadig ikke har fået svar på dit spørgsmål, så skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk.

Du er også velkommen til at ringe til os på 78 76 11 11, men da vi i de fleste tilfælde skal have fat i enten vores bogholder eller bank, vil vi nok ikke kunne hjælpe dig hurtigere end hvis du skriver til os.

Vi har ikke modtaget vores faktura

Så er det svært at betale. Vi sender faktura via e-mail, så det kan være at fakturen denne gang synes den skulle i uønsket e-mail (spam). Hvis den heller ikke er der, så skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk og vi forsøger at gennemskue hvad der er sket – plus selvfølgelig at få sendt en faktura til jer så I kan betale.

Vi har ikke gebyr på vores rykkere, og lukker kun websites ned hvis en kunde ikke har betalt efter en måned OG det har været umuligt for os at komme i kontakt med kunden.

Vi har modtaget en rykker, men ikke modtaget en faktura

Det er noget rod – se svar til ovenstående.

Vi har modtaget en rykker, men vi har betalt fakturen

Så har vi gøglet i det. Da vi ikke har gebyr på vores rykkere, kan I blot vælge at ignorere den og håbe på at vi får styr på vores gøgleri.

Hvis du har modtaget to rykkere for samme faktura, må du meget gerne skrive til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk, da vi tydeligvis har brug for hjælp så.

Under alle omstændigheder vil vi efter den anden rykker forsøge at komme i direkte kontakt med jer for at få løst betalingen af jeres hosting.

Vi vil gerne opsige WP Heaven

Det bedste måde at angribe det på, er at I flytter jeres website over til den nye hosting I har fundet, og når alt spiller som det skal, så skriver I til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk.

Vi har dag-til-dag opsigelse, så vi sender en sidste faktura på det antal dage I har været hos os i måneden – eller en kreditnota hvis I har valgt at betale (forud) for mere end en måned af gangen.

Hvis I har udfordringer med at flytte jeres website, så skriv til hjaelp@wpheaven.dk eller ring til os på 78 76 11 11 – så hjælper vi jer med det.

Kan vi betale med kreditkort

Nej. Skriv endelig til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk hvis det er et stort ønske, da vi så vil genoverveje muligheden hvis det viser sig at være noget flere af vores kunder meget gerne vil have mulighed for.

Kan vi betale mere end en måned af gangen?

Ja, og vi har allerede flere kunder som har valgt at betale en gang om året, fordi det giver mindre bogholderarbejde. Det bliver lidt anderledes end vores standardbetingelser:

Betalingen bliver så forud modsat vores normale månedlige betaling som er bagud. Hvis I opsiger WP Heaven i en forudbetalt periode udskriver vi en kreditnota på den resterende betalte periode og giver jeg de penge igen.

Skriv til os på regnskabsafdelingen@wpheaven.dk og fortæl os hvordan I ønsker at betale – så sørger vi for det kommer til at ske.


Siden er opdateret 11. juni 2023